PRESENTACIO

Bé, doncs al final m’he decidit a fer un blog. És el que té estar sola.
Ni tan sols sé sobre què anirà. Suposo que em servirà per escriure tot allò que em preocupa (que últimament són moltes coses ) i tot allò que em fa feliç (que són poques). No espero que ningú em llegeixi, simplement ho faig per desfogar-me.
He titulat el blog “Un blog sense imaginació” perquè si una cosa no tinc és això: imaginació, creativitat. I m’encantaria! 😦 Les meves vocacions frustades són haver estat dibuixant, dissenyadora, escriptora, compositora de cançons, fotògrafa… qualsevol cosa que suposi crear. Però que hi farem!
Fa poc em va arribar aquest pòster i
I vaig pensar: “Falta un tipus de Geek, el No-Geek” que seria jo. M’agrada molt la música però no soc seguidora incondicional de cap grup; m’agrada el cinema però no tinc ni temps ni diners per anar tant com voldria; m’agraden les sèries de TV (menys les espanyoles) però sense passar-se; vaja que no tinc cap afició ni destaco en res en particular. Em sé vendre, e? 😉
Bé, doncs per ser el primer post em sembla que ja està bé. No se si li donaré a “publicar entrada” o me’n penedeixo i “nunca más se supo” d’aquest blog.

Em sembla que penjaré videos de cançons que m’agradin o que tinguin a veure amb els temes del post, sinó será un blog moooolt avorrit 😛

I començarem amb Muchachito Bombo Inferno, un “temazo”


Fins aviat

4 comentarios

Archivado bajo Sin categoría

4 Respuestas a “PRESENTACIO

  1. El otro dia descubri tu blog, hy empizo a leerlo, desde abajo, por que un blog se lee de abajo a arriba…

    Un beso Monica

  2. Una presentación con bastante más fuste y personalidad que la que y0 hice en su día para el mío ( http://bit.ly/cFYf8u ).

    ¡Besos variados!

Responder

