ANY NOU… VIDA NOVA?

Ja acaba un altre any.

És hora de fer valoracions d’allò que ens ha passat… d’allò que desitgem que ens passi. Tot i que a mi m’agrada més fer-ho el dia del meu “cumple” (ja que és quan em plantejo realment que ha passat un any de la meva vida), és inevitable fer-ho avui també.

Darrerament no m’agrada pensar en els propòsits per l’any següent… tú proposes i la vida disposa 🙂 . Així que aquest any només faré la llista de les coses que SEGUR que em passaran. Així segur que encerto:

  1. Tindré feina nova (evidentment, ja que dissabte vaig deixar la feina).
  2. Tindré pis nou (evidentment, ja que al març he deixar el pis. El que encara no se és si el podré llogar jo o hauré “d’acoplar-me” a casa d’algú).
  3. Acabaré el curset que estic fent (em farà pena, m’ho estic passant molt bé).

I ja està, la resta… és un misteri que hauré de viure.

Espero que la vostra llista de desitjos i esperances per aquest any sigui més llarga que la meva. I el més important, que es facin realitat!. Bona sort per aquest 2008!

Deja un comentario

Archivado bajo vida

Responder

