VAIG A MARACAIBO

Sí, sí, sí, sí, sí, VULL ANAR A MARACAIBO. No sé com m’ho faré, però hi aniré.
A la feina demanaré les vacances al Juny (espero i desitjo que me les donin) i per la pasta… ja veurem com m’ho faig.

israbebe.jpg¿I perquè tinc tantes ganes? Perquè es casa el meu nebot, l’Isra.
Sííííííí, aquest marrec de la foto , que amb 25 anyets ja es casa. No m’hauria d’haver casat jo primer???! 😉
Ja està vist que en aquesta família no fem les coses amb molt d’ordre

I es casa amb una noia maquíssima (per dins i per fora) de Maracaibo. I allí que se van! A fer un casament clàssic, clàssic; de blanc i … aixxxx! quan hi penso no me’l puc imaginar. 😀

Què ràpid passa el temps!. Encara recordo quan et portava al cole i em deien nosequé “de tu hermano” i jo…”que no es mi hermano”, “ah, pues tu primo”… “que no es mi primo”…israpintor.jpg “entonces?”… “mi SOBRINO, es mi SOBRINO” 😀
I quan corries per casa amb aquestes pintes (quines disfresses que et feia la iaia, eh)

Jooooope, doncs res Isra que T’ESTIMO MOLT i m’agradaria veure’t en un dia tan especial per a tu.

I perdona que t’he “robat” les fotos del flickr, però aquesta és una altra. Ja tinc ganes d’instal·lar-me per poder recuperar les fotos de família.

1 comentario

Archivado bajo vida

Una respuesta a “VAIG A MARACAIBO

  1. Isra

    Aaaaaaaaaaaaah!! Que no havía vist aixó encaraaaaaaaaaaa!!!!

    A mi també em fa moltísima ilusió que vinguis amb nosaltres a Maracaibo. Molta, molta 🙂

    I, per cert, l’ alte día m’ en recordava d’ aixó q expliques del cole. Vaig estar una bona estona recordant quan anavem junts i pensava escriure algo a Flickr 🙂 Casualitat enorme…

    Besotesssssssss!!!!!!!!

Responder

