CLI CLI…

Do, re mi…FA SOL 😀
Sí ja ho diuen les notes! Fa Sol, divendres, després una lleugera pluja, va sortir el sol i ja no ha marxat des de llavors.
El cap de setmana anterior havia estat mirant per la finestra. Bé, més aviat vaig sortir tota jo per la finestra, avantatges de tenir el cul petit i la finestra gran.

P4260021

Però el cap de setmana llarg de l’1 de Maig (per mi va començar dijous a les 22) em vaig apalancar d’okupa (vaig tenir molt de morro, però és que estava tant de gust…) i van ser com unes mini-vacances. Sol, platja, bona companyia, no podia demanar res més (bé, sí, que no s’hagués acabat, però per desgràcia em vaig oblidar de portar les cadenes per lligar-me :P).

I res, que ja torno a tenir internet, que ja tornaré a ser la pesada de sempre (bé, una mica menys perquè em passo bona part del dia a la feina) i que…trobava a faltar això.

P.D.: I el títol què vol dir? Ho sento, aquest post no es podia dir d’una altra manera, però no ho explicaré pas, muhahahahaha.

6 comentarios

Archivado bajo vida

6 Respuestas a “CLI CLI…

  1. Japo 2

    Content que hagis disfrutat d’aquestes mini-vacances.

  2. Pos encantat de tornarte a llegir 🙂

    un petonet CLiCli 🙂

    Enric

    • Mònica

      Gràcies guapu!
      Ja ha tornat la pesada de sempre. Encara que “gràcies” a la feina que tinc no estaré tant enganxada com abans-
      Petonet

  3. El Cli Cli puede que indique la cantidad de pulsos por compas del……, mientras el pulso sea una constante.
    Provocaremos que el tiempo se vea inalterado durante toda la obra. Sin duda el pulso y el tiempo están relacionados entre si y el uno depende del otro.
    Cuando el Cli Cli pase a se un CLA CLA CLA eso es:
    UN SUBIDOOOOOONNNNNNNNN

  4. Mònica

    Uis, espacio, tiempo, pulsos, compás…que complicado! No puedo hacer Cla Cla Cla YAAAA 😀
    Gràcies!!!

Responder

