RECORDS MINORITARIS

Divendres passat va ser el darrer programa de “Minoria Absoluta” a Rac1. Se’m farà estrany no escoltar-los més (si més no, programes nous, que els antics ja me’ls continuaré baixant mentre pugui). Encara que les darreres temporades havia perdut una mica, potser per això ho deixen, no ho sé.

Vaig descobrir Minoria Absoluta a finals de 2004, principis de 2005, però el meu record amb aquest programa sempre anirà lligat a l’època en la que vaig estar vivint a Sabiñánigo. Va ser el primer cop que tenia internet a casa (sí, fins el 2005 no vaig tenir internet!) i quan vaig veure que podia escoltar el programa mitjançant la seva web va ser: “Ohhh, podré escoltar la ràdio en català”. Allí, ni podia veure TV3, ni escoltar ràdios catalanes si no era per internet. Si podia (que sempre podia, perque ni treballava, ni sortia al carrer del fred que feia) els escoltava en directe a les 12 del migdia, si no, em baixava els podcast i els escoltava per la nit.

I així vaig continuar quan vaig tornar a Barcelona. Si per l’horari de feina no el podia escoltar al migdia, l’escoltava a la repetició de la 1 de la matinada i si no me’l baixava, cosa que he fet fins ara i l’escolto quan vaig a dormir. M’he acostumat tant que no sé que escoltaré ara quan vagi al llit. Bé, el programa 700 i el 1000 els tinc guardadets i el darrer també.

I si he de destacar a algú, sense dubtes a Cesc Casanovas i qualsevol dels seus personatges (tant els que fa per la ràdio com els que fa a Polònia).

Deja un comentario

Archivado bajo Sin categoría

Responder

