LA MECÀNICA DEL COR

mecanicacorazón

“Compra’m Mònica”…és el que m’ha dit la increïble portada del llibre “La mecánica del Corazón” (Corazón la començo en majúscules, sempre hauria de ser així!). L’he trobat taaaaan maca. I només m’ha calgut donar-li la volta i llegir:

Uno: NO TOQUES LAS AGUJAS
Dos: DOMINA TU CÓLERA
Tres: NO TE ENAMORES NUNCA.

LA MECÁNICA DEL CORAZÓN DEPENDE DE ELLO.

És un conte per a nens grans! Ja està, no em calia més, ja estava a la cua de la caixa pagant i desitjant començar a llegir.

Però quan he arribat a casa i m’he posat a escriure aquest post, he descobert que el llibre té pàgina web i que la productora de Luc Besson farà una peli d’animació en 3D dibuixada per Joann Sfar. Vull veure-la JA!

Bé, doncs us deixo amb aquest video que és del grup Dionysos el cantant del qual és Mathias Malzieu, l’escriptor del llibre. De fons, per llegir-lo, em posaré el disc La Mecanique du Coeur.

P.D.: Quan el meu company de pis ha arribat a casa m’ha dit: “ya te has comprado un libro inquietante”? Em diu “inquitante” perquè m’agrada David Ho i perquè em compro samarretes de “niñas inquietantes” 😀

8 comentarios

Archivado bajo libros, vida

8 Respuestas a “LA MECÀNICA DEL COR

  1. Digo yo que este post habrá que ambientarlo con algo de música… 😉

  2. Ja m’en parlaràs un cop l’acabis 🙂

    super mua!

    Enric

  3. Marta

    Emmm… lo de no enamorarse es imprescindible?

    Porque basta que quieras que pase, para que no pase, y basta que quieras que no pase, para que pase…

    Pero eso pasa poco… Lo del amor

    😉

  4. Doncs ja el tinc ben apuntadet per buscar-lo i llegir-lo… M’encanten els contes per nens grans com jo 😉

    • Mònica

      Aiiis, el nen que vol un conte! 🙂
      Al 2 de desembre em sembla que surt en català, per si vols (i pots esperar-te)
      I de fons posat la música de Dionysos i de Bénabar (és un bon acompanyament de la lectura)
      Gràcies pel comentari, Isra 🙂

  5. Pingback: La mecánica del corazón – ibelchi.com blog

  6. Pingback: NO HAY SOMBRA MÁS ALARGADA | Un blog sin imaginación.

Responder

