EL TEMPS NO HO CURA TOT

Avui fa 3 anys…i el temps no ho cura tot.

I em fa por que, quan més temps passi, més oblidi les coses bones com la seva veu o l’escalfor de les seves mans i només em quedi el record d’aquella matinada de fa 3 anys.

Et segueixo trobant a faltar tant com si fes només un segon que haguessis marxat.

T’estimo mama, t’estimo papa.

Perdoneu pel post, no m’agrada dir coses tristes i hi ha molta gent que està en la mateixa situació i em sap greu que llegir això els posi tristos, però ho necessito, necessito cada any posar-ho per escrit. Ho sento.

7 comentarios

Archivado bajo vida

7 Respuestas a “EL TEMPS NO HO CURA TOT

  1. Molts ànims, Mònica! :**

    No em cansaré de repetir-ho, estic aquí per el que necessitis 🙂

  2. Xeotico

    On s’ha dit que el temps ha de curar-ho tot?

    Un petó ben fort.

  3. No olvides. Un abrazo enorme, guapa.

  4. Bonica!!!

    Molts ànims 😦

    Enric
    PD: una super abraçada!

  5. jose

    Desgraciadamente el tiempo no lo cura todo, pero siempre la llevaréis en vuestro recuerdo y en vuestros corazones, muchos animos para tí, tu hermano, la Bea y el Isra.

  6. Es dur, molt dur!!! Però…Que tingus molt Bon Any Nou!!! Petons desde el Maresme.

Responder

