VICHISUÁS :P

Vichyssoise o vichisuás vaja 😛

Ingredients:

– 3 porros
– 2-3 patates
– 1 ceba mitjana
– 3/4 l. brou d’au o verdures (o 1/2 l. de brou i 1/4 de llet desnatada)
– 1/4 l. nata líquida
– Sal, oli, julivert

Elaboració:

Tallem la ceba i el porro (no cal que siguin trossos molt petits ja que després ho passarem tot per la batedora) i els posem a una cassola amb oli. Els dorem una mica i afegim les patates pelades i tallades.
Salpebrem i afegim el brou (o aigua amb una pastilla de brou). Jo vaig optar per l’opció de 1/2 l. de brou i 1/4 l. de llet. Ho deixem a foc suau uns 20 minuts o fins que les patates estiguin fetes.
Ho pasem per la batedora. No ha de quedar una crema molt espessa, ja que quan es refredi espessarà més.
Ho posem en un bol, afegim la nata (de 20% de M.G) i ho deixem refredar a la nevera.
En el moment de servir es pot decorar amb julivert.

Tot i que és una crema per menjar freda, com que la vaig fer tard i tenia gana me la vaig menjar tèbia i estava igual de bona. Per sopar ja me la vaig menjar freda. Amb aquestes quantitats, dir que em van sortit uns 4 plats “hermosus” 😀

3 comentarios

Archivado bajo comida

3 Respuestas a “VICHISUÁS :P

  1. IsraSeyd

    Ups! Quan era petit la vaig provar un día, no em va agradar res de res i mai mes. Hauría de repetir a veure si ha canviat la cosa.

  2. Mònica

    Home, t’ha d’agradar el gust del porro. A mi és que m’encanta, però ja dic que quasi em va a gradar més tebi que fred.
    Quan vinguis a Barcelona ja te’n faré 😉

  3. VIQUI MULET

    A MI TAMBÉ M’ENCANTA LA CUINA, I MOLTES VEGADES LA FAIG, I QUEDA MOLT BONA

Responder

