GRU GRU GRUUUUUUU

Acabo d’arribar a casa després de veure Gru, mi villano favorito (Despicable Me)… M’ha encantaaaaaat!

Sí, és una història prececible, però…tot està inventat, no?. He rigut molt, gairebé deixo anar alguna llagrimeta i crec que està super ben feta. I pel que veig al trailer, molt millor en versió original que traduïda!

I a sobre, anava jo super chulita (com m’ha dit algú que jo em sé) amb el meu clauer.

I demà a veure Ga’Hoole. Cap de setmana cinèfil ^^

P.D.: Post chorra, ho sé.

2 comentarios

Archivado bajo películas

2 Respuestas a “GRU GRU GRUUUUUUU

  1. IsraSeyd

    Aquesta tampoc em va agradar, em va semblar molt tonta 😦

Responder

