NO M’HO TINGUEU EN COMPTE

Sé que sóc una mica rareta. Digueu-li asocial, independent… “borde” directament.

A què ve això ara? Estic pensant que ja he de començar a trucar per veure pisos i que començaré per Terrassa. Necessito un piso amb espai suficient per si, finalmente, decideixo fer seriosament manualitats per vendre-les i que tingui un balcó gran o una terrassa. A Barcelona hauria de deixar-me més de la meitat del meu sou en un pis així.
Tampoc puc allunyar-me molt de Barcelona (una altra de les opcions era Manresa) perquè depenc de metro, tren, FGC, etc. per moure’m. Terrassa està a 38 minuts en FGC ( si hagués d’anar de la feina a un pis a Hospi trigaria el mateix temps), però Manresa ja és 1:10 en rodalíes, amb tot el que això suposa de pèrdua de temps i de diners (bé, de diners no, perquè sumant el preu del transport i el del lloguer dels pisos que vaig veure a Manresa seria encara menys que quedar-me a Bcn).

Bé, que em lio, tot això venia perquè si ja estant a Barcelona no quedo molt amb amics… quan estigui fora, ni us explico. Però en el fons serà només una excusa com qualsevol altre que em busco… sí, i ara és quan vindria la frase del començament “Sé que sóc una mica rareta. Digueu-li asocial, independent… “borde” directament”

Sé que em perdo conéixer gent meravellosa i compartir moments especials, però bé, sóc així i no crec que als meus 37 anys pugui canviar. Sempre m’ha agradat quedar-me a casa, de vegades he estat díes (moooolts díes) sense sortir de casa i ni m’he avorrit ni ho he passat malament, ben al contrari. Sé que amb aquesta manera de ser acabaré sola perquè la gent es cansa de dir-me de fer coses, de sortir… no m’ho tingueu en compte ni us enfadeu amb mi, si us plau🙂

Please don’t let this turn into something it’s not
I can only give you everything I’ve got…

7 comentarios

Archivado bajo vida

7 Respuestas a “NO M’HO TINGUEU EN COMPTE

  1. Raúl

    Pues sí, a todo😛

  2. No tu tindre en compte ni m’enfado, només que tinguis sort i trobis el que busques.

  3. Xeotico

    Jo tinc 3 amics a Terrassa … bé, ara 4🙂

    Ens veurem (és una amenaça)

  4. Sempre poden venir els amics a veure’t a casa. Si “la maroma” no va a la muntanya…🙂
    Jo he treballat 4 anys a Terrassa i lo bo que té és la hora diaria que li pots dedicar a la lectura al tren.

    En quant a això de quedar-te a casa i fer la teva… No ets la única. És curiòs que desde que et vaig començar a llegir (tant al blog com a twitter) hi ha moltes coses que penso que les podria haver escrit jo.

  5. Res, no ets la única rareta, asocial, independent, o digue-li com vulguis…hi sóm uns quants per aquests voltants x’DDDD

    Si al final és Terrassa, jo també et faré visites ehhhh que et tindré a prop (també podràs venir tú no? joer, que no et mous! jejejeje)

Responder

