YOHI I EL PIPOLINO

Des que vaig operar a Yohi (capar-lo, vaja), s’havia engreixet molt. I no només això, també menjava molt ràpid i molts cops al moment vomitava. A més, quan podia anar a dinar a casa, podia posar-li menjar pel matí, al migdia i per la nit. Però ara que estic a Terrassa i no vaig a dinar a casa, el menjar que li posava pel matí no li durava ni l’estona que jo estava dutxant-me.

Vaig estar buscant algun dosificador de menjar però, si no fallava una cosa, era una altra. Finalment em vaig decidir pel “Pipolino”. Em feia por que no n’aprengués, però vet aquí el resultat, només 10 minuts després de que m’arribés el Pipolino (i teniu en compte que sempre que sap que l’estic gravant para de fer el que està fent).

Ara ja té un art per fer que surti el menjar!!! I ja no vomita!

1 comentario

Archivado bajo Yohi

Una respuesta a “YOHI I EL PIPOLINO

  1. Molt bon sistema. Fa una mica d’exercici a la vegada que menja: mola! 😀

Responder

