SERRELL O NO SERRELL…

Ais, crec que aquestes vacances estic veient massa programes de “Tu estilo a juicio”. També he vist massa fotos meves amb el cabell horrible. I a més fa gairebé un mes que sóc un any més vella i… aaaarghhhhh!! “Rupert, te necesito”

I com sempre em passa, quan fa un temps que porto el cabell llarg i llis sense serrell perquè no vull pentinar-me començo a voler tornar a portar-ne. Després,  al dia següent de tallar-me’l, ja m’estic penedint d’haver-ho fet. “Soy asín”

Aquest divendres vull anar a la pelu i així estem. Porto des d’ahir que vaig tornar de vacances buscant “peinados con flequillo”, “disimular cara alargada con flequillo” “disimular nariz grande con flequillo”… i, a més, la Leslie Feist

i l’Emily Haines

m’estan obligant a tallar-me’l (és clar que no em quedarà com elles). Quan li ensenyi les fotos a la pelu es riurà de mí!

Per cert, fa un temps vaig comprar-me la “toalla turbante” del Mercadona (que encara no he utilitzat)

Com veieiu al lateral posa “incluye práctico botón de ajuste” i vaig dir “ostres, com funcionarà aquest botó, però és que porta piles o una cosa així o què, se li dóna al botó i què fa?” pensant que era un botó=tecla. Fins que al donar la volta a la capsa vaig veure… taaaachaaaaaan

Sí, em vaig sertir molt mooooolt tonta! Que algú em digui que li hagués passat el mateix, si us plaaaaau

P.D.: No us recorda molt la tipa aquesta a la Penélope Cruz?

4 comentarios

Archivado bajo vida

4 Respuestas a “SERRELL O NO SERRELL…

  1. Estàs guapa amb i sense. Jo et veig millor sense, però tú mateixa ^^

  2. Raúl

    Yo voto por ese flequillo.

  3. “cara alargada” “disimular nariz grande”? Me cagontó….pero que manía tenéis los guapos en no tenerlo claro x’DDDD

  4. dupree2008

    SIN flequillo, obviously… 🙂

Responder

