PLOU (I NO FA SOL)

Entre els 10 minuts que tinc de la feina al tren, plovent i sense paraigües i els 20 minuts del tren a casa, que ja no plovia però feia fresqueta, he arribat feta un “pollito”. Tot i que (i el que ara diré, la gent que em coneix no s’ho podrà creure) m’ha agradat i tot. Sí, la dona que mai té calor i que li encanta l’estiu, sí. Doncs, aquest any ja m’estava començant a cansar una mica del Sol i la calor. L’any que ve m’he de comprar un ventilador per casa sí o sí!!!
Així que ara toca dinar alguna cosa calenta, seure al sofà amb la porta de la terrassa ajustada i seria ideal que plogués una miqueta més (ara que ja estic a caseta, jejeje)

Esta tormenta de verano es un segundo
de un invierno entero.
El mundo gira en un sentido absurdo
mientras yo te espero.

P.D.: Quan això dels díes plujosos i sense Sol sigui el pa de cada dia, ja no em farà tanta gràcia.

P.D. 2: Tots a prendre l’Echinacea com vaig fer jo l’any passat si no voleu refredats i “viruses”😉

P.D. 3: No m’agraden els paraigües i sempre que plou acabo xopa. M’he de comprar un “chubasquero” i unes botes d’aigua. M’ho compraré groc per ser com…

2 comentarios

Archivado bajo vida

2 Respuestas a “PLOU (I NO FA SOL)

  1. A mí me ha pasado lo mismo, de no tener nunca calor a pasar un calor horrible, debe ser la edad!

    La Echinacea ya la tengo preparada para tomar, seguiré tus consejos pero no me quedó claro como la tenía que tomar, 10 dias cada mes?

    • Sí, vienen 10 ampollas que te tomas seguidas 3 meses. Al menos las que me compré yo el año pasado, creo que la marca era Akropharma. Creo que también hay pastillas pero no sé cómo funcionan esas, pero creo que las ampollas van mejor🙂

Responder

